העונה השלישית של הסדרה המצליחה ביותר של הוט חוזרת

אחרי עונה ראשונה שבא נדב פלדמן גילה את מוצאו האמיתי כבן אבוד לבורר בעולם התחתון, ועונה שנייה שבה הבורר ונדב למדו להכיר אחד את השני כשהבורר "המת" הסתתר בביתו של נדב, חוזרת הסדרה בעונה שלישית שממשיכה לחקור לעומק את הסוגיה המרכזית – מה משפיע על גורלנו יותר, הגנים שלנו, או הסביבה בה גדלנו, ויותר מכך מה יותר חזק קשרי משפחה, ויהיו בעיתים ככל שיהיו, או חברות שנרכשת במהלך החיים. הצופים יגלו יחד עם הבורר, גילה, אבי הטחול, האחים קובלובה ונדב מי יהיה זה שיירש את האימפריה של ברוך אסולין – אבי הטחול האלים והמקסים, או נדב הבן שצץ משום מקום.

העונה החדשה נפתחת במקום שבו העונה השנייה הסתיימה: עם נדב שנמלט על חייו – המשטרה מנסה להכניס אותו לכלא באשמת הרצח של יגאל הנאצי, ואויביו של הבורר בעולם התחתון מנסים לחסל אותו. דמויות חדשות נכנסות לסדרה ובניהם שוטר אלים וחסר גבולות בכיכובו של השחקן המצוין רמי הויברגר, ופושע ותיק שמנסה לפשר בין הבורר לאויביו. במהלך העונה נדב מנסה להבין את הזהות שלו, מה טומן בחובו העתיד שלו אחרי שכבר הסתבך עם החוק. מצד שני הבורר חוזר לכס השלטון בעולם התחתון ביד רמה. הוא מרגיש בלתי מנוצח אחרי שהצליח להביס את המוות. אבל כוחות גדולים ושחורים מתכנסים ומנסים לנצל את הבקיעים שנבקעו באימפריה של משפחת אסולין במטרה להפיל אותה. אבי הטחול מנסה להילחם על המעמד שלו ומגיע למשבר עמוק עם הבורר. בשורה של סיפורים מותחים, מצחיקים ומפתיעים ממשיכים רשף לוי ושי כנות לתאר את קורות משפחת הפשע הכי ידועה בארץ – משפחת אסולין, המשפחה של הבורר.

 

 בעונה החדשה – וזה משהו שרק באתר הזה אפשר לקרוא – כמה דמויות אהובות הולכות למות. מי, ולמה, את זה כבר אנחנו לא יכולים לספר לכם....